2010. június 16., szerda

jaaaj

Már megint minden olyan szar. Megint bajomvan, de már én sem tudom, hogy mi. Már ugy érzem magam mint egy ovodás aki mindenen hisztizik és semmi nem jó neki. Elegem van magamból. Fogalmamsincs mi bajom van.

Érzem, hogy mostanában túl agresszív vagyok. Túl sokat agyalok a jövőmön. Azt hiszem, másokat készítek ki amiatt, hogy én nem vagyok rendben. Olyan embereket, akik nem érdemlik meg.Vele sem akarom ezt csinálni. Folyton összeveszünk valami hülyeségen, pedig én igazán nem akarok. Folyton megbánt valamivel, pedig talán nem is úgy szánja, de túlérzékeny vagyok, és valahogy nem tud igazán kímélni, mert nem is érti mi van velem, és ezért én nem hibáztatom. A nyáriszünet első napján is esik az eső. Ez egy rossz jel. Mennem kell próbára negyed egyre. A teganpi napot ugy elbasztam ahogy csak volt. Akkor is volt valami bajom de komolyan nemtudom, hogy mi. Tudom, hogyha elkezdenék vele beszélgetni msn-en, vagy akár szemtöl szembe veszekedés lenne a vége, ugyhogy légyszives ne légy megsértődve vagy meglepve ha nem megyek oda hozzád. Egyszerűen csak nem akarok még több bajt. 
Leszivesebben elmennék innen a világ másik végére egyedül, hogy csak magamat tudjam tönkretenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése