2010. június 16., szerda

Ugyérzem tulságosan kialudtam magam. Tegnap nagyon fáradt voltam és már nyolckor elbóbiskoltam. és végig alustam az egész icccakát. Ma kilenckor kelltem szal aludtam kemény 13 órát. Szerintem ez már tul sok. A prób a tiszta jó volt. Mindenkinek jó kedve volt..vagyis én ugy éreztem. Ricsikével riportereset játszottunk és... Fekete Richárd Szinművésznő (*) xd Jaa meg...Jónapot kivánok az eMTíVí minuszt hallják és ittvan kovács attila. >< Majáék egy csomót röhögtek én meg tanárnőéken röhögtem mert Editnéni felhorkantott. A kivetítés annyira jó. A köcsög nyolcadik dések kiválasztották a legszomorubb [deegybenlegszebb] számot és elgondolkodtam, hogy milyen lesz jövöre amikor mi ballagunk és nekünk lesz kivetítés. Komolyan majdnem elsírtam magam. Ha már akkor majdnem sírok amikor ballagtatunk mi lesz ha mi ballagunk? : OOO
Majd minny megyek le aVirággal oszt lesz majd ihajcsuhaj. : O paravan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése