2010. június 14., hétfő

szööörfinböööörd

Visszatértem. Vagyis csak azoknak tértem vissza akik eddigis olvasták a blogom (nyugi tudom, hogy alig vannak, nekeik írom meg magamnak a töbieket meg leszarcsifoscsizom^^) MÁR CSAK 1 NAP.: O
Eltudjátok ezt hinni? De most komolyan. :DDD Annyira iszonyatosan elment ez a tanév. Gyorsan írok tömören és lényegretörően mert félek hogy elmegy a monitorom. : / A kirándulás kicsit szarvolt DebrecenmegHortobágy 35 kokba (Y) Amugymeg azértjöttem vissza bp-ra mert a freeblog-on nem éreztem otthon magam éés itt kényelmesen érzem magam  : D Mostnában minden olyan jó az életemben senkivel nem vagyok haragba mindenjó minden szép. : DDD Remélem kicsit sokáig og tartani. (: A nyarat illetően már semmisem bizots tényleg még nemtudok semmitsem sajnos. Sztem majd jönni fognak a dolguk maguktol. Ma suliba (utolsóelőttinap (HHHH) ) nem csináltunk semmit, volt próba és már annyira idegesítenek. Nemjó ahogy állunk sehogy nem jó ahogy mondjuk a baszott verseket ötször fel meg ötszrö lekell jönni. Am azis idegesítő, hogy a sok balfaszmiatt hosszúak a próbák akik két hét alatt nemtudnak megtanulni nrmálsiian 2 versszakot.-_-" kicsitidegesítő
Törin meg kémián én Wircs, Kitcs meg Ancs (barbiwirágkittyanett) hajóyártó kisiparososat játszottunk és csináltunk egy csomó papirhajót. Töri előtt loptunk szines lapott szal utána már szinesek is lettek a hajók. A fiukkal csináltattuunk repülőket amiket utána kidotunk mert staokr lettek és megmaradtak a hajók. Ha minden igaz hnap megyünk le a Szinvateraszra és beengedjük őket a szinvába. Cseppetsem fognak mindek hülyének nézni, hogy négy lágy 33 db papircsónakot dobál a vízbe. :'DDD EzígyjóÍgyszép. : DDD Holnapuccsónap*-*
Naajóóóó elegemvolt magamból megyek pááá [nyolcóraésmégsütanap*-*]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése