2010. október 18., hétfő

.

megvolt az átalakítááás...teccetős bár egy hét után ugyis megfogom unni...
komoly 23 napja nem írtam : S
nemvolt kedvem írkálni...most unatkozok és olyan jó hangulatba vagyok szóval blogolászok...:'D
tudom, hogy nemnagyon olvassa ezt a szart senki de már idgesített, hogy lassan egy hónapja nemírtam...
mostmár helyreállt a lekibékém.
-lelkifurkám volt...
-mi az anyád volt? ...
...ezt muszály volt.
nemnagyon kezdem el írogatni mik voltak az elmult nemtom 2-3 hétben
szombat:
anya itthon volt. egész délelőtt takarítottunk.(N) utána délután lementem virágkával. felmentünk a kilátóba ott felszáltunk a 29-esre mentünk vele egy kört oda vissza két részeg pali ült előttünk..tiszta vicceskék voltak "géhájéká" utána harminckettesel mentünk egy kört ott meg valahol a búzatér környékén felszállt egy idő házaspárka*-*
"Kapcsold fel a villágítást"= jelezééé'
vasárnap:
Egész délelőtt gépbe ültem, de már untam. Délutááán lementünk Zsófiékkal hősökre....:'OOO
tiszta jó ott. XD
bár nemhiszem, hogy sokat fogok oda járni xD
jaaaaj ott volt SzájmonPéter senkinemtudta kiaz
Utána ma Anett mondta hogy pedofilka XD
Hatan körbeálltuk és faggattuk... leginkább  Bia(nka?) kérdezgette...beszartam rakjta milyeneket kérdezett tölle...
Uátna elővett  zsebéből egy tapétavágó kést XD mindenki vagy 3 méterrel hátrébb ugrott tölle mi meg virággal ott röhögtünk melette xD
nemsokáig voltunk mert virágnak mennie kellett haza én meg egyedül nemmaradtam ott xD
ma:
ma...suli xD viccesvolt unalmas
olyan álmosvoltam majd meghalltam gecc.
németórán nemsok kellett volna hogy alaludjak.
törin...majaovics
atiovics
barbioovics
virágovics
PEREOVICS FOGOVICS (asszem ezvolt [bár volt egy csomó változat])
jaaa tegnap volt a tévébe a CHARLIE ÉS A CSOKIGYÁR *-*
egésznap abbol énekeltem azenét..
 
kicsit szar minőség de a jobb minőségűt nemlehet beágyazni -___-
jaaa meg voltmég millió millió millió róózsaszááál
meg i'm a single ladies (hozzá a megfelelő kézkoreográfia [ricsi ebbe nagyon proofi])
dééélután próba volt -_____-
"kosztümös próbaa" XD tiszta viccesen néztünk ki...
háromnegyed egyig ott rohadtunk a suliba... már ugy várom hogy túl legyünk rajta
hazajöttem...itthonavygok..unommagam
házit kéne írni meg föcit tanulni .:\ fuck.
álmosvagyok.
anyámmal végre siekrült átforgatnom az ágyam *-* szoval mostmár nemfogja az ágyam eltakarni a radiáttort és nemfog kifagyni a kispicsám :DDD
na páááá jó8.

1 megjegyzés: