2010. október 21., csütörtök

-___-

Na próbálkozok írni valamit, mert normálisan akarom vezetniezt a szarságot.
Ma csütörtök van 8 óra. Tegnap szerda 6 óra + próba.
Tegnap:
Nemnagyon  történ semmi különös. Ötös lett a fizika dogám : O
(Y) keményvagyok.
Nyelvtan órán csopostmunka volt (N)-__-
Én Jocó, Anett, Nádni meg asszem nállunk volt még Gergő is de nemtom.
Nándi ugy felidegesített. Annyira idegesítő, hogy állandóan azt hiszi, hogy vicces. Most egész idő alatt engem baszogatott. Másokon tud röhögni de nem veszi észre hogy ő sem tökéletes. Hülye bunkó egoista fasz. elegemvan belőle.
Délután próba.-____- 
Kétszer elpróbáltuk ezt a szart már estem össze olyan fáradt voltam meg a fejemis ugy fájt hogy az nemigaz.Hazajöttem lefeküdtem zenéthallgattam elaludtam.
Ma:
A matek dogám ötös lett (H) tiszta okosvagyok :DD
Tesi. Irodalom. Média-doga -__- . Német feleltünk nem csináltam semmit. Töri.
RajzRajz(próba -__-) sehogysemjó nekik semmi nem jó nemjó már unom. Jaaa és eddig örültem neeki, hogy legalább nem kell nekünk holnap ünneplőbe jönni erre közli osz.fő, hogy ünneplőbe kell nekünk  -______________________________________________-"""""
mégbaszokbe zenécskét utánameg megyek le a virágbácsival.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése