2010. szeptember 22., szerda

széttárt karral szállni, lebegve előbb utóbb majd megtanulsz

annyira iszonyat jóvolt ma suliba.
Igaz, semmi különös nemvolt, de annyira jó volt. :'DDD Fizikából kaptam egy négyest...holott mindent kipuskáztam a könyvből..-_- mindegy. Komoly lázadás tört ki az egész osztályb a jegyek miatt XDXD vicceskevolt.
Nagyszünetben mindenki evett a cutellászsemlémből és a végét oda adtam Kittinek. Utána hátramentünk és maja meg virágka táncikáltak. xD 
Németórán már komoly kikészített az a tanár. Egy szót sem lehet szolni. Rögtön: NE BESZÉLJ!-_-
Hátrafordulok kérdezek virágtol valamit visszafordulok ugynézrám mintha megakarna ölni.XDXD
Magyarórán elültek nemtom miért. Virágot Ádámékhoz engem meg egyedül a második padba. -___________-
Nagyonjóvolt. egyedül egészórán. Utána mögémültek KittiMaja és kevésbé unatkoztam.
Hazajöttem ettem. Visszakellett menni magyar előkészítőre nahát ott volt a legjobb. Anettnak sültkrunpliszaga volt XDXD jóaz.
Tabuztunk vagy mi a rák az. Viccesvolt. Rögtön az elején azzal a szóval kezdtem a mondandómat amit nemlehetett használni xD.
Utána meg ilyen játékos szarokat csinálltunk.
Najó nemtok mit írni. Álmosvagyok. Házitkéne írni. Sztem most megírom meg tanulok kiviszem a kutyadögöt zuhanycsi...csucsu :'3
PÁáááááÁ <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése