2010. szeptember 25., szombat

mulattunk.

ez egy fárasztó nap volt. xD
sokat mulattunk nagyon. xDXD
akadályverseny....elmentszódával. sztem jók voltunk. :'DDD Jött a BangóMargit dumálni...nem énekelni dumálni xD
nemtom miröl beszélt mert nem mentem oda...nemérdékelt.
hazajöttem anyával kitakarítokttuk az egész házat én átrendztem a szobám és háát kibaszottul tetszik...olyanjól aludtam benne xD
délután átjött kittike aanyám odaadta neki a régi koszorúslány ruhámat kkeringőzni, fel is vette xD tiszta viccesen  állt rajt a a felső, mert kicsivoltrá xD
nemtom tetszett-e neki de mondjuk hazavitte akkor lehet tetszett neki. mindegy XD
az én ruhámmal még nemtom milesz. lehethogy sulibókl lesz, lehet varratjuk mert anya munkatásra jól varr. azislehet hogy rokonoktól kérek egy ruhát mégnemtom
utána hétkörül lementünk kittivel mert voltak a deszkánál programok valami zsuzsi énekelt. végigicsápoltuk kittivel táncoltunk kittimeg énekelt. xDXD
Után anyócóraakkor nekem mennikellett volna haza de anya megállított mert ő is ottvolt. utáána táncoltak...aztán lagzilajcsi >
anyával közelebb mentünk a színpadhoz. xD és akkor jött a sztárvendég..győzike. xD namondom anyának most megyünk haza xD
denemmentünk. >< végigikellett hallgatni. -__________-
demondjuk jót röhögtem. ez a hülye marha állat stereo love-ra meg bárány attilára énekelt MULATÓST xD
jajistenem. xD mire végelett és elindultunk haza már kilencóravolt. ><
hazajöttem gépeztem álmosvoltam elaludtam. féltizenegykor már félálomba voltamés akkor jött a tüzijáték.-__-
vagyhuszpercig tartott a végén mmár idegesített.
najóennyivolt. mostkelltemfel álmosvagyokmég
páááááááááááááááááááááá<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése