2010. szeptember 15., szerda

neked a rózsaszín kell, a tömeg láááány

Írok már, mert még a végén örökre elfelejtek írni. WIRÁG NEM KELL A VIRÁG XD
Sokminden történt mióta nemírtam. Volt egy négynapos sulikihagyásom mert beteg voltam.(még mindig az vagyok-_-) A suli kibaszott jó. Imádom őket. Mindegyiket egytőlegyig. Tegnap elgondolkoztam milyen lesz középsuliba. Uj emberek. Félek. Már most hiányzik az egész osztály. Annyira szeretem őket.*___* mostjöttemráigazán
Keringőzünk. Nahát kibaszott jó. Aztis imádom. Legszivesebben minden nap járnék keringőre.:'3 Még minden olyan jó a suliba. DEEE pénteken nagy dolgozat németből és dolgozat fizikából.-_- Minden föci órán felelések.
nagyonjó.
töriszakkör.
magyarelőkészítő.
majdkésőbbmatekelőkészítő.
hééétfőn kittikével lementem városba vásárolgatni, mert anya megdobott egy kisebb összeggel.
vettem egy nadrágot amit a mai napig imádtam de valamiféle okbolkifolyólag megutáltam -____-"
meg egy cipőt amibe beleszerelmesedtem.
anyám vett tegnap egy ilyen gyógynövényes cukrot ééés fuuuuj rendesen virág íze van meg utána virágillatu lesz a szám. ilyen rosz cukrot még nemettem komolyan, és ő azt mondta hogy megevett egy csomaggal.:'O
najómindegy. megyek porszívózni. fürcsihajmoscsi. csucsu.
PÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ:'3
(LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése