2010. augusztus 17., kedd

~hé, zoknival nem veszünk szandált hobbiból fogd meg egy focista farkát

~hááóó, van egy Kanye West-es szemcsim
   baromira tetszik, de nem látok benne semmit
   zsír a duma, nagymenő a ruha
   négykézláb mászok, mint egy vakvezető kutya
   arra figyelj, nehogy megunjam a babazsúrt
   me' rosszalkodni kezdek és a bulid rosszul alaku
l


lálálá. Hello
Erősen gondolkodom rajta, hogy megcsinálom a hotdogomat, mert már unom kicsitnagyon. :|
Virággal már vagy kétnapja nembeszéltem egy szót se.. sose jön fel msnre, bár megértem biztos fáradt az edzések miatt. :D Ma reggel anyuval elmentünk a temetőre és félhétkorkelltett anya.-_- Tiszta olyan érzésem volt mintha sulioba kéne menni. Kb. olyan félhat körül felkelltem, hogy az utcatakarítók huzzák a kukájukat [mostanában állandóan errekelek fel-_-] és nemtudom, de még félálomba voltam és elkezdtem kleresni a távirányítót, hogy halkabra vegyem őket. NORMÁLIS?! Anyának is elmondtam ezt és ugy kiröhögött, 
de énis magamat XD őőő Hazajöttünk anyával vetettem Sárga MONSTERT
éééés fuuuuuj GYEREKEK NE IGYATOK SÁRGA MONSTERT!!!
Egyáltalán nem ér meg 320 ft-t. Mindegy. Kétóra körül elaludtam, mert hát félhatkorkellni nem menő.>< Alukáltam négy óráig.Onnantol nagyjábol nemcsináltam semmi. Kivittem a kutyát és egy pöcs cigánygyerek odajön:
-Vihetem a kutyát? Csak a fűig.
-Nem!
-Miért?
-MErt viszem gyorsan pisilni.
-Miért? 
-____-
Fuuu valyon miért viszem, a kutyámat pisilni. de az a legjobb hogy azt sem tudom kiaz a hülyegyerek. Még nemis a házba lakik. A fasz se fogja neki odaadni. Jaaa és a legjobb: Micsinált a kis párbeszédünk után? Jött utánam.-_- Hozzám se szolt csak jött utánunk és nézte Rudit ahogy szarik. Mitgondolt?: Hogy odaadom neki ha jön a seggembe? .________.
Jaaaa! még valami. Tegnap este volt egy kurva nagy vihar. BEfolyt az ablakalatt és le a tapétára. Mondták a hiradóba, hogy mezőkövesden [ami itt van egy köpásre] tornádó volt. : OOOO bekakabepisi. Éééés ma délután  azt mondták, hogy Miskolctol pár kkilóméterre -asszem- 2,1-es földrengés volt...ééésismétbakakbepisi. : O 
Basszus mindjárt cunami, vulkánkitörés, leszakad az ég, beomlik a föld, felszippant minket egy fekete lyuk, nekünk jön egy bolygó, meteor. XDXD VILÁGVÉGE
Najóó elég belőlem ennyi és hülye pesszimizmusomból. ><
Sztem most megyek ééés megcsinálom a Hotdogomat. :'D
aviszonthallásra;'$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése