2011. április 21., csütörtök

Az elmúlt időben elég rossz kedvem volt. Ennek sok oka volt. Hirtelen kedélyváltozások. Egyik percben szakadok a röhögéstől másik percben meg legszívesebben a föld alá bújtam volna, hogy egyedül legyek és ne foglalkozzon velem senki, ne is lássanak. Valamelyik nap sikerült végre kitisztítanom a lelkem, -bőgtem egy sort- ami hihetetlenül jól esett. Rájöttem, hogy semmi értelme annak hogy rossz kedvem legyen. Béke van szeretet most minden jó. Nincs miért szomorkodnom. Kihasználom ezt a kis időt az osztállyal hisz mindjárt ballagunk. A vizsgákra is készülni kéne. Május 15-én (? [azthiszem]) németből vizsga, és nem tudok semmit. Van egy csomó tétel magyarból is amit ki kéne dolgoznom, de egyszerűen nem vesz rá a jóisten.
Végre jó idő van, tavaszi szünet. Széép zöld minden. Minden tele van virágokkal.*-* És mindjárt húsvét ami utálok mint a szart, szóval "nem leszünk itthon" ^^
Akartam egy csomó mindent írni most, de minden kiment a fejemből. :\
Szval most ennyi lenne.
Csók puszi pá. :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése