2011. február 15., kedd

keddvan... pénteken farsang JEEE
Eljön az egész pereputty. Tesóm azt mondta, hogy konfettivel fognak dobálózni és majd hullámoznak nekem meg szúrkolnak, meg , hogy sztárt csinálnak belőlem. Jó van mondom, reménykedjél. XD de olyan cuki ♥
Ma volt főpróba, meg minden a lábam úgy fájt a kibaszott cipőbe majd beszartam. :/
De a lényeg, hogy más mindenkinek kurva jól megy és szépek leszünk. ^^
Tegnap egész nap suliba rendesen jó kedvem volt, de aztán valami miatt nem tudom miért, utolsó órán rám jött egy olyan rosszkedv, vagy nem tudom mi, hogy megalapozta a hangulatomat a keringőn is. Senkihez nem szóltam próbáltam mindenkitől távol maradni, meg egyedül maradni, ami amúgy nem nagyon sikerült. Ideges voltam de nem tudom mitől. Szarvolt nagyon. Hazajöttem akkor is legszivesebben ordítottam volna, de még  most sem tudom mi váltotta ki belőlem ezt a rossz érzést. Aztán lefeküdtem, elaludtam, felkeltem és minden jó volt. Lehet, hogy simán csak fáradt voltam. Mindegy, már minden jó.
Ricsikét tegnap is, meg ma is kikészítettem... úgy szeretem idegesíteeni XD
Farsangon a jelmezesdiben cicák leszünk meg egerek ^^
a lányok a cicák, fiuk meg az egerek :D
Olyan pro jelmezem lesz, olyan farkam lesz hogy tyűűű xd rendesen szőrös meg kunkori és még masnika iy lesz rajta :ddddd
najó ennyivolt. páááá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése