2010. december 17., péntek

la la land (:

-szijamicsinálszmicsinálsz?:DDDD
 ♥

Becsomagoltam az ajándékok felét,
feldíszítettem a szobát,
                                                               szédszedtem a műfenyőt,
feldíszítettem a MŰfenyőt,
felraktam a műfenyőre az égősort,
                                                 lekapcsoltam a villanyt és a fényeket néztem *-*
jaésközben néztem a valóvilágot :D:D:D
ma péntek.
ma aligvoltunk suliba
olyyanjóvolt :DDDDDD
nándika kurvára idegesít máár xd
szíjja a vírem. ><
fizikán voltunk kb. tizen éés tanárnő behozta a nagy mágnest meg a vasreszeléket és játszadoztunk.
jaaa és zsolti elmesélte a baglyokat :D (LLLL)
jövőhéten ilyenkor már bicskén fogom rohadtatni a picsum :DDDDD
annyira jó lesz... karácsony az egész családdal 
imádomezt ♥
és gerdátis régláttam meg fruzsinamiskeit *.*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése