2010. december 2., csütörtök

haza akarok menni

ugy érzem kikészítem magam az állandó álmodozásaimmal
ugysem lenne belőle semmi
elbasztam pedig ott volt a lehetőség.

Régen írtam
azóta sok dolog történt.
Virágnál alvászolás (nemkicsitvoltkurvajó♥)
Utána másnap leesett az idei első hó 
Jó latyak lett belőle mindegy.
Tegnap pedig megint elkezdett esni de inkább ezt lehetett nevezni első hónak
kb 10-15 cm -es hó van lájk.
tegnap suliután hazafelé hógolyózás (Y) fürdetés (N)
lementem majáékkal szánkóztunk,mókáztunk            ...          brigihülyevaagy.
találkoztunk kittiékkel majáék felmentek én maradtam
-Attila te amugy kivel vagy? Ricsivel?
-NOOOOOO
jaj bebasz
ma virág meg kitti nem voltak suliba vagyis voltak csak az első órán.
Hátolyan kurvajó volt ez a nap
Votunk hermanba kiállításmegnyitón vagymi az utközbe hógolyózáponyami.
rajzórán nándika mellém ült tpétünk meg ragasztóttunk .
én csintam virágot majáék tájképet politikusbácsival
suliután útközben megint hógolyózás :D
hazaértem elkezdet gyönyörűen esni a  havacska lementem virággal meg rudikámmal és ettünk havat meg minden 
szeretem a havat (L)
holnapután névnapcsi.
heni valószinűleg jön fel holnap megnézi hajvasalóimat és megveszi az egyiket (remélem)
holnap sztem suliba nem lesz semmi különös. 
hálistennek
áloháá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése