2010. október 27., szerda

ssszösszmössz.

grr.
hétfő, kedd, szerda.
Hétfő:
Nem emlékszem mi volt de dogát írtunk Föciből...négyes lett :D:D:D rosszabbra számítottam.
Töri szakkörön vagy nemtom mi az, úgy felidegesített tanárbá. -____-
nem részletezem, hosszú
Kedd:
Szarunalmas.. Biosz doga, de mivel senki nem tudta megcsináltuk tanárnővel  ♥
Matek előkészítő..vicces nem tudok semmit
Keringő... nem hiszem, hogy írtam e már most írom...szal ezen az éven mi keringőzünk farsangon 
Eredetileg még anno annak idején úgy volt, hogy Nándikával táncolok, de most már Jocóbaráttal...nem tudok keringőzni.XDXD
hazajöttem aludtam xd
Szerda:
Unalmas...átlagos 
nyelvtanon meg matekon elvoltunk Barbara Mátyussal...fasssszopó csicskák xD sssszössszmösssz xD (Y)
magyar előkészítő...tiszta jó volt voltunk keményen öten (Y)
Én Virág-e Anett Attila meg Ádám
"Editka" nénikee tiszta cuki volt úgy tud röhögni mint egy kisegér xD ilyenkor olyan normális ő is :D
Hazajöttem csináltam égetett cukrot... minden tiszta olyan lett...de finom volt :D:D:D:D:D
Na most sztem megyek takarítok, utána házitcsinálok irodalmat tanulok és alszok XD
Jaaa holnap tiszta fasza lesz mert hatodik óra után haza fogunk jönni mert háromra megyünk a galériába valami rajz órára..
PÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ:$:$♥ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése