2010. augusztus 30., hétfő

nemakrok, de muszály

Teeegnap anyácal a Cora-ba bevásároltunk a suliba kemény háromezer forintbol. Azt nemtudom, hogy csináltam, hogy ilyen olcsón megúsztam, de keményvagyok. A buszmegbe találkoztunk Mjaáékkal és megbeszéltük, hogy megyünk tabáni [(Y)] koncertre(nagyhiba volt).
Ötkor indult a busz és szerintem még senki nem látott ennyi embert egy buszon. Mivel Cora napok voltak és ingyen gulyást vagy valami kaját lehetett kapni az egész avas (többségébencigány) lement a Corához.
Én már először sem akartam felszállni, de ugyahogy feltuszkoltuk magunkat a buszra. A kurva ajtó  (mivel csak az ajtóhoz fértünk csak fel) megbaszta a fejem.-_- A végén már elegem lett Henivel leszálltunk hogy letudjanak szállni akik leakartak és már nemtudtunk visszaszálni. Mondtam Ildinéninek hogy mondjameg anyának (aki a busz végén volt mimeg az elején) hogy henivel 44essel megyünk. Az orrunk előtt ment el a 44-es és ugydöntöttünk hogy 14h-al megyünk. A Tapelágnál anya felhívta maja telefonján henit (ugyanis én odaadtam anyának a telefonom) hogy takarodjak ha és hogy nemfogok belőle hülyétcsinálni. Jaa és ami kibaszottul felidegesített, hogy szegény Heni vel is elkezdett ordítani a telefonba holott semmi köze nemvolt hozzá. Jó ugydöntöttem haza megyek. Felsétáltam és durván 2 órát vártam az ajtó előtt, mire jön Annanéni (szomszéd) hogy anyám ott vár engem a cora előtt.-___-
Fuumondom. Jóleszartam. Aztán nemsokkal később hazajött. Első szav az volt hozzám, hogy ne szoljak hozzá mert még megtalál engem poofozni. A legjobb volt, hogy végig se hallgatott engem.-__-
De leszartam. Levittem a kutyát és egész este hozzá sem szoltam. Ennyit a tegnaprol.
Maa nemvolt semmi különös. 1óra fele átmentem Virághoz, mert nemtudom miért, csak ugy.
Elkisértem suliba a könyvekért. Éééés utána jöttem haza. Ennyivolt a mai nap. Unalmas.
Holnap évnyitó, holnapután suli. : OOOOOOO
NEMAKAROOOM.><
naaviszontlátásra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése