2010. augusztus 12., csütörtök

megjöttem

HELLO.
Hazatértem Bicskéről. Jóvolt. Tulajdonképen majdnem ugyanazt csináltam ott mint itthon, csak több ember volt körülöttem. A végére már nagyon hijányoztak az emberek. Anya, Virág, Rudikapitány, meg ugy az egész avas.
Amikor hazajöttem rájöttem, hogy anya nem csak viccelt..tényleg elbaszódott a gép, vagyis csak a monitor nem kapcsolt be soha-__- Szóval ezért nem írtam. Eddig ugy nagyon nem is hiányzott a gép de mmost rám jött a gépezhetnék és megpróbáltam bedugni a kis monitort amihez túl sok reményt nem fűztem, mert multkor sem kapcsolt be, de most sikerült. Vasárnap jöttem haza és aznap nemcsináltam itthon semmit.szarvolt. 
Aztán hétfőn felhíjtam Virágot aki örültnekem :$ és lementünk. Sétáltunk meg minden beszélgettünk sötöbösötöbö. utánameg mentünk városba. Virág vett kalapot én meg sékt.^-^
Kedden megint mentünk a városba meg az Auchanba ottvettem egy felsőt amibe beleszerelmesedtem. Virág vett tornacipőt. Átmentünk a dekatlonba [nemtomhog kell írni xd] rolleroztunk a boltba [nemnéztek hülyének] utána kimentünk és trambulinoztunk előtt meg ilyen hüly labdával játszottunk ami majdnem levitte a fejünket. asszem a félnyolcas busszal jöttünk az auchantol utána virág ment haza éneg bementem anyához és megvártam és kilenckor együtt mentünkhaza. teegnap meg hencsivel megvirággal mentünk tapolcára. Virág vitte a malact is és lepisilt.xd annyira jóvolt ásztattuk a lábunkat ott a patakba ami a fürdőböl jön ki vagy nemtudom miaz és vagy félórán kersztül ültünk a csövön a vízfelett mert ott olyan jó meleg volt a víz. Utána meg vizibicikliztünk és bekormányoztam őket a szökőkutba és vizeseklette xd Volt két fiúka egy másik vizibiciklibe és állandóan jöttek utánunk utána amikor már mentünk a buszmegállóba akkor is találkoztunk velük a kettes buszon is ottvoltak amivel mi mentünk és ottszálltak le mint mi éás őkis a harminceggyesel mentek meg mi is és ott is ugyanott szálltak le-_- már idegesített xDviccesvolt.
Hencsike meg Virágka itt aludtak és olyan jó volt. hatig fenntvoltunk és fuuu Virág olyan hülye nemtudtam már tölle aludni akárhányszor ránéztem elfogot a röhöghetnék xd.
délbe kelltünk ők gyorsan elishuzták beleiket és énmost unatkozok meg álmosvagyok szal sztem alszok de pakolni is kéne fuuuu. most ugy lemennék megint tapolcára jóvolt. :'DDD
holnap sztem megyek Virággal táskát venni mert ugyvolt hogy ma megyünl de nemhiszem hogy lesz belőle valami szal holnapp.najó már unom az írást szóval befejezem beszámolómat.:DD
aviszontlátásra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése