2010. augusztus 24., kedd

HEY HEY HEY

Egy ideje nem írtam. Nem volt kedvem. Nagyjából nemtörtén semmi az utóbbi napokba, azon kívül , hogy Rudika drága kiesett az ablakon. Még jó hogy a földzsinten lakunk és nem beton, hanem fű van az ablakalatt. Rudit cseppet sem rázta meg a repülés, sőt amikor kinéztem az alakon, akkor láttam, hogy a földön még a farka is járt. Amikor kiértem érte már fenntvolt a dombon a kutyánál ami után kiugrott.-_-
Amikor felhoztam fosott töllem. Ennyi izgalom volt. Semmi más.
Jövőhéten suli. Még semmi cuccot nem vettünk suliba. Könyveket csütörtökön kezdik osztani, és nincs kedvem évnyitóra menni.
Tegnap este elgondolkoztam miért olyan jó a Facebook. Mindenki ugy rákapott. Állandóan azon lógnak.
Szóval rászántam magam és tanulmáányoztam. Pár óra elteltével rájöttem, hogy imádom. Annyi sok hülyeség van rajta, hogy az nemigaz. >< Tetszik. Szerintem mostantol rendszeresen fogom látogatni.:'D
és a végére egy kis sálálá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése