2010. július 17., szombat

VISSZATÉRÉS MESEORSZÁGBÓL

Fogalmam sincs honnan jött ez a cím. Szóval mióta elmentem petribe nem írtam semmit, kivéve a heninek magyarázós dolgot^^. Olvasom a BreakingDanw-t és már a tizenhatodik fejezetnél járok és annyira tetszik, hogy az nem igaz*-*. Amikor végzek vele ami szerintem [ha így haladok] kb. egy hét, utána elkezdtem olvasni Renesmee Cullen [Bella lánya*.*] életét, mert találtam egy jó blogot ahol egy csaj írt egy fanfict. izét [nemtudom hogy írják] és beleolvasva nagyon tetszett.*______* Iszonyat meleg van mostanában. Ez jó is lenne ha nem itthon kellene punnyasztanom a picsámat. Bicskére nemtudom mikor megyek , talán jövőhét utáni héten, de nem biztos. Már nagyon várom mert régen láttam tesómékat, meg megyünk majd uszoda vidámpark meg minden jaa és Beával levágatom a hajam, mert amilyen állapotban van az most elviselhetetlen. Semmi formája és mivel elvan töredezve így a vége szúr [XD] és összevissza áll akármit csinálok vele. Mivel állandóan itthon vagyok [mert ebbe a melegbe még ha lenne kedvem akkor sem indulnék el sehova] elkezdtem DVDket nézegetni, mert a tv-be nem megy semmi a gépet unom és ígyis baszakodik a monitorom. Na és már egy csomót megnéztem és ma néztem a legborzasztóbbat amiröl nem hittem hogymég  az életben megnézem: HSM méghozzá az 1 : | MivanBarbara? LEVAGYÉPÜLVE? Igen! XD Virág lement PEtribe íígy egyedül maradtam :'( Megcsináltam jó faszányosra valamelyik nap a Hotdogomat és szerintem így maradok egy sok ideig.xd   Anya vett nekem kis[nagyamugy] asztali ventillátort jeee és így kevésbé fulladok meg a melegben. Tegnap este nemtudom mibajom volt [már végleg levoltam épülve] nekiálltam takarítani, de nem ám porsszívó törölgetés pakolásNEEEM felmosás konyha takírtás erkény takarítás felmosás fürdő budi MOSOGATÁS!! mondom, hogy levagyok épülve mert én sosem mosogatokés most mégis és teljesen magamtól:OOO büszkevagyok :  D 
Anya holnap itthon lesz jeee. Nemtudom miért de mostanában annyira szeretem ha itthon van pedig akkor óránként kell kivinni a kutyát kilenckor már felkel kellni [ ami nekem elég nehézkes ] és takarítani kell állandóan. Lehet azért mert állandóan egyedül vagyok. Ajjj már annyira mennék Bicskére. Már elegem van az Avasból meg ugy miindenből. Unom a panelt. Cak ha elmegyek az fog idegesíteni, hogy rudika minimum 3 napig egyedül lesz itthon mert min. 3 napra anya is eljön mert neki is kell a kikapcsolódás és hát kutyát nem nagyon lehet [ vagy lehet hogy lehet ] kuytát szállítani. :\
Na mindegy. Petriröl még pár szót: Virág nagyija olyan aranyos ilyen hagyományos nagymama. Pár szó amit állandóan hallottam tölle: Egyetek lányok egyetek. jaa és hogy egyetek van felvágott tudjátok ,hogy én nem szeretek semilyen felvágotat. Állandóan etetett minket. BARNULTAM (HH) nemvagyok fehér gyerek most olyan kávéstej [nagyon kevés kévéval] szinem van. Dagonyáztunk pocsoltunk feküdtünk a vices betonon, napoztunk, ettünk, tavaztunk, békáztunk [Puding♥ Billy♥ meg asszem Dzsó???] Faszavolt. : D Jaa még ezt leírom. Tegnap este Rudikával lezavartuk a szokásos esti játékot [nem kell rosszra gondolni] és  elakarta töllem venni a hajgumimat és nemis tudom de vagy megharapott vagy megcsikart, de a hasam annyira háj meg bevan kékülve meg egy nagy piros csík van rajta szal gondolom megkarmolt. Najólvan ennyilennék most, ígyis elég sokat írtam. Majd még leszek vmikor.^^ 
PÁPUSZIPÁ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése