2010. július 1., csütörtök

SITTES

A szerda este csak kicsit sikeült kurvajóra.:D Nem csináltunk semmit, de tényleg semmit csak szétröhögtük a belünket. Ilyen jóízűen még sosem nevettem. Úgy terveztük hogy tévénézős este lesz mert HÁusz, Mörszi, Szellemekkelsuttogó. Ebből sikerült nézni a Háuszt nagyából, meg a Szelemekkelsuttogót amin befostunk. xd
Jaaa meg "JÁTSZUNK PORTFÓLIÓSAT!". Virágnak nagyon ízlett amit anya csinált...ilyenpulykahusibékönkoviubi kukoricásrizs *___* am tényleg finomvolt.:D Virág tele SITTESezte a lábam énmeg csináltam neki freskót. A combomon ottvolt/van Billy és az egészfaszajóvolt. Őőő 11kor keltünk Virág kipattant az ágyból oszt ment is. xD Utána délután végre sikeült lejutni a városba. Eredetileg turibaakartunk menni de nem mentünk, hanem vettem szandiiiit*.* áááh annyira tetszik, hogy az nemigaz. : DDD

Vettem utána pink körömlakkcsit meg körömlakklemosót.:) Amikor jöttünk haza gyáááj ugy fujt a szél és utána olyan vihat volt beszartam xD. őőő nemtudoktöbbetírninemisakarok szalCSÁ



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése