2010. július 21., szerda

MINDEN OLYAN JÓ

Asszem vasárnap írtam utoljára. Ésss megszületett...szombaton megyünk Bicskére anyával, vasárnap pedig a vidámparkba *__* Már annyira várom. Gerda is vármár nagyon. Még fogalmam sincs, hogy meddig leszek.. de már elterveztem, hogy az elkövetkező napokba mit kell csinálnnom.
Felkell vinnem RudiKapitányt Nikiékhez, hogy megnézzük a két kutya elviseli egy egymás és ha igenakkor a kutyaügy meg van oldva, mert eddig nemtudtuk, hogy Rudikával mi legyen, mert mégsem maradhat itthon egyedül. 
Összekell írnom a felhasználóneveimet meg a jelszavaimat: blog, hotdog meg még sokminden. 
Összekell írnom mit viszek, meg egyéb utazásos dolgok.
Virág még mindig Petribe van reményeim szerint ma jön haza. már vagy 5 napja nem beszéltem vele. Hiányzik.
Máááár az olvasásban a 30. fejeztnél járok és tegnap este is háromkor fejeztem be az olvasgatást. 
Tegnap este olyan féltizenkettő és éjfél között zajokat hallottam ugy a házban mindenhonnan. Rudimellettem aludt anya meg a másik szobába horkolt szal nem őkvoltak így befostam nagyon. 
éjfélután kimerészkedtem az előszobában és a falon mászott egy kurva nagy sáskagenyó. Majd beszartam. Felkelltettem anyát, hogy üsse le (szegénykét felébresztettem :\) és vagy 4 percig ütögette anya a párnával és még akkorsem döglött meg.>< Utána sikerült leütnie.(Y)
Utána bemegyek a szobájába és hallom hogy valami leesik a függöny mögött. Na mi volt az? Hát megint egy kurva sáska. Az meg bement a radiátor mögé szal anya azzal is szenvedett. Utána meg a másik függönyön megint mi mászott? Hátpersze hogy egy ujjabb sáska barát._.
Felidegesített anya hogy aztmondta, lehet, hogy most ezek vannak elszapodorva. Na mondom ne mert én minden éjszaka befogok fosni, xD Annyira írtózom töllük, mert olyan nagyok. Jó tudom nem csípnek nem harapnak nem bánatanak, de olyan nagyon és undoírtóak és másznak.>< bleee
Mostanában minden nap nézek valami soroztatot. Vasárnap: Varázslók a vevörliplészröl, Hétfő: HannahMontana, Kedd: iCarly...És mindig sorba megéezk mindeggyikből vagy 25 részt.><
Már tényleg unatkozok. Na jolvan ennyilennék. Szerintem nemnagyon fogok már itthon írni blogba, legfeljebb ha nagyon fontos vagy valamit megakarok mutatni mintpéldául az előbbi szám amit beraktam*___* annyira tetszik. hatodjára hallgatom meg.
Naszóval CSÁPUSZIPÁÁÁÁ
IRÁÁÁNYBICSKEEE*____________*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése