2010. július 5., hétfő

GOOD DAY

Hétfő van. Utálom a hétfőket, de ez a nap kifejezetten faszajó volt. Úgy volt, hogy Virág félegyre jön ide és megyünk le városba, de mivel nemjött így felhívtam és mondta, hogy ő már lennt van a városba mert, hogy hamarabb kellett a varrónőhöz mennie. Na mondoom fasza lekellett mennem egyedül a centrumig. Alapból nemtudom miért, de nem szeretek egyedül lemenni a városba és buszocskázni egyedül. Furcsamódon most annyira jó volt egyedül menni. Nem volt hideg, de nem is volt annyira hűű de meleg. Kellemes meleg volt. Gyorsanleértem centrumhoz és elkezdtem menni a városháztér [asszem oda] felé, mert még Virág az anyjánál volt. Először mentünk a GoodsMarketbe ott vett Virág sok mindent utána százas ott is vett. Én nem vettem semmit pedig akartam mindegy. Utána  bementünk anyámhoz és adott pénzt. Mentünk plázába és áááh vettünk nyakláncot. Már olyanrégóta akartunk venni Best Friend-es nyakláncot és most sikerült. *.* Aztán mentünk a hangárba mert Virág venni akart valami.. és vett is. Utána elindultunk vissza a szinvaparkba, de már ott jártam, hogy mindjárt összeesek a járda közepén, mert olyan fáradt voltam és mert olyan kikurt meleg volt. A szinvaparkba ettünk hamburgertmeg krumplit és jöttünk haza. A 32-sel körbe mentünk szal sokat buszocskáztunk. Összekentük az előttünk lévő ülést körömlakkal meg ráragasztottuk a körömlakklemosó papirját. Virág adott nekem övet köszi. :DD Itthon semmi kül. Deeee holnap *.* Állítólag [remélemhogyigen] megyünk moziba V.-vel megnézni az Eclipset ááááh*____* fogalmam sincs mibajavan V.-nek mert se az első se a második Twillight-et nem látta, de ezt most megakarja nézni : OOO lényeg a lényeg a holnapi napom is KIKURT JÓÓ lesz LLLLLLLL.
Rakokbe képet nyakláncokról és ennyilennék mára. Álmosvagyok meg minden szal pááá
LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése