2010. július 7., szerda

FUCK

A tegnapi és a tegnap előtti jókis napok után, itt van a mai nap és fuuu.-__- 
Kezdődött azzal, hogy tegnap éjszaka alig aludtam valamit, mert egész éjszaka zuhogott az eső meg vihatvolt (N). Háromóra körül becsapta a szél az ablakomat szoval nagyon jó volt. Amikor kicsapta az ablakot akkor épp gyönyörűt álmodtam [valami világvégés meteoros nyamiság] és arra kelltem, hogy hirtelen világos lett [mivelanyám felkellt és felkapcsolt a másikszobába a villanyt] nagy haaang [mivel ugyehogy kinyilt az ablak és jobban lehetett hallani a szelet]...szal ugymegijedtem, hogy az nem igaz. Ma nem csináltam semmit punnyadtam szal jószar nap...Elkezdtem olvasni a Breaking dawn-t ééés már a negyedik fejezetnél járok és már összeházasodtak ééés áááh annyira jó. :DDD harminc akármennyi fejezetes (Y) Na mindegy Virággal szerintem egy ujabb veszekedés lesz nemsokára mert minden hülyeségemet komyolan beszi és megsértődik rajta...lényegalényeg én nem akarok veszekedni :$ LLL
Najó ennyi elégis...Jaaa észrevettem, hogy normálisan vezetem a blogom.(HHHHH) "a nép örvend" XD
CSÁÁÁÁÁÁÁ

3 megjegyzés:

  1. óh jeee^^ megvan neked a bréking dawn könyv? :O dejóneked -.- és neveszekedjetekmámindig! nem jó nézni :(

    VálaszTörlés
  2. igen megvan te is letudnád tölteni a gugli a barátod.
    kimondta, hogy nézzed? nemmuszály XD

    VálaszTörlés
  3. pfffffffff :P én mindig látom rajtatok ha valami nem stimmel^^

    VálaszTörlés