2010. július 18., vasárnap

DON'T FORGET

Nahellócsókolom. A tegnapi éjszakám hihetetlenül fasza meg szar is volt egyben. Legjobb az, hogy hajnal hatkor aludtam el. Egész éjszaka olvastam a Breaking Dawn-t. 23. fejezetnél járok.*____* éés áááh ennyire jó nemtudom hogy lehet valami... Renesmee már megszületett, Bella átváltozott, Bella megtudta, hogy Jacob szerelmes a lányába ééés *______________* Sírtam is rajta. Olyan szívszorító részek vannak benne...potyogtak a könnyeim :'DDD
Pontokba szedve az estém, hogy fellehessen fogni:
21:30: anya hazajött.
23:00: kikapcsoltam a gépet és a tv-t csucsu
23:00-1:00:olvastam
1:00: megnéztem mennyi az idő
1:00-3:00: olvastam tovább
3:00: megnéztem mennyi az idő, lemerült az mp4
       gondolkodtam, hogy aludjak-e de nem tudtam, mert olvassni akartam tovább. szal felbasztam töltőre
3:30: bekapcsoltam a tv-t és a tv2-n egy beszívott mese ment...furcsa voltnagyon.
4:00: mivel nem ment semmi a tv-ben elkezdtem nézni dvd-n a Cépasrác és lávalányt *.* szeretem azt a mesét
4:30: leszedtem töltőröl a mp4-et és megint olvastam.
5:30:asszem akkor elkezdtett dörögni az ég
6:00: meguntam a olvasást...még bekapcsoltaam a tv-t hátha megy valahol valami jó reggeli mese..de nem
elaludtam és 11kor kelltem fel. Szal jó szarfasza éjszaka volt ám.^^
Jaaa és még bebasszintom ide a számot amibe belevagyyok buzulva. Nemtudom miélrt tetszik annyira, de olyan jó, hogy az nemigaz ^^.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése