2010. június 18., péntek

ballagásmegnemtom.

Péntek van ma volt a ballagás. Vrággal tegnap megbeszéltük, hogy együtt megyünk díszíteni de elaludtam [8:50-kor kelltem ilyenkorkellett vna találkoznunk(Y)] szal nagyon fasza vagyok.-_-" A sulibol dzssungelt csináltunk jószarlett. Délután meg ballagás. Jaaaj nekem nemtudom miért de annyira tetszett. Egész végig vigyorogtam. Műsor alatt ahányszor ránéztem Majára vagy Virágra [mivel velem szembe élltak] Elkezdtem vigyorogni fogalmam sincs miért. Talán ezzel vezettem le a feszültséget. Zsolti annyira aranyos volt tisztára izgult egyemmeg. Kezdés előtt így magába volt zuhanva és bámult maga elé [kicsit furcsa volt :S]. Szzegényke elis rontotta a szövegét. Heni elkezdett sírni vagy pityeregni vagy nemtom, de annyira aranyos volt. MINDENKI OLYAN ARANYOS.xD Annyira iszonyatosan várom már a mi ballagásunkat.*___* 
Fúúú kikészíítenek ezek a faszrágó szunyogok.-_- elegem van belőlük. Hnap megyek Lilára Virággalmeg az anyujával és jolesz. Jaj elfelejtettem mondani kedden vettem egy nyakláncotnyami. Rakok képet. Meg sokjel arramutat hogy hnap ittalszikvirág. : DDDD Már minden olyan jo [vagyisszerintem]. na jo ennyilennék. JAAAA
Gerdának HOLNAPVANASZÜLINAPJA *_________________________________*
pá:$



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése